mplayer, RH-7.3, MGA550,Athlon1600+, DVD - pomale prehravani

Viktor Vlček vlcek.viktor na hard.cz
Pondělí Září 23 14:22:56 CEST 2002

Dobry den,
pripojim se s troskou do mlyna. Vcera jsem si shodou okolnosti taky poustel
DVD ovsem na trochu pomalejsim stroji (K6-2/500 GF2 Ti).Obraz byl ale take
trhany. Nekde jsem cetl, ze HW hranice CPU je prave okolo tech 400-500Mhz.
Nedavno jsem mel jeste K6-2/300 a tak jsem mel stale zaplou volbu
_framedrop_ v configu. Po vymene CPU jsem "na nic nesahal", obraz byl
rychlejsi, ale stale se skubal. Vypnul jsem zminenou volbu _frame drop_ a
ejhle - Obraz byl normalni.
	Je to divne. DivXy mi jely a jedou bez problemu, DMA na DVD mam zapnute,
tak proc blbly jen DVD filmy...
VV