OT: Re: Program pro navrch plosnych spoju pod Linux

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Pondělí Září 23 15:25:47 CEST 2002

Stanislav Meduna wrote:
> Ten pcb je na http://pcb.ece.jhu.edu/, vutrax je na
> http://www.vutrax.co.uk/ a free verzia ma obmedzenie na
> 256 pinov. To je tiez dost malo, ale maju aj medzistupne
> s konkretnym feature setom a za este prijatelnu cenu
> (175 EUR za plnu verziu pre 512 pinov alebo
> 75 EUR za 1024 pinov a bez niektorych features).

Mimochodem, pouziva jeste Vutrax HW klic na par. portu ? Pred par
(kruci - ale uz je jich skoro 10) lety jsem nad dvema z nich badal,
bylo to celkem solidni cviceni hlavy :-)
(Pro zajimavost, oboje byla modifikace jednobitoveho proudu
dat, prvni z nich byl neco jako pouze delicka 4mi, ale druhy
byl 8bitovy posuvny registr z klopnych obvodu, propojovanych podle
toho, co bylo na vstupu. Prijit na ekvivalentni zapojeni z udaju
na vstupu a vystupu bylo celkem narocne :-))

MH

PS: Nezivil jsem se prodavanim klicu na Vutrax :-)) a ani se nelegalne
     nepouzivaly, bylo to jen cviceni.

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz