BFU: Too many open files in system

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Září 23 16:08:37 CEST 2002

> Dobre. Zavedu vas k lidem, kterym uz nejakou dobu k plne spokojenosti
> slouzi jeden pocitac jako www, ftp, samba, mail, dns a dhcp
> server, at je
> presvedcite, ze to je na houby a ze si na kazdou sluzbu maji poridit
> solo cluster.

Nikoho presvedcovat nebudu. Je to jejich vec.

> Ja se jen ptal, co je spatneho na tom, ze na jednom pocitaci bezi vice
> sluzeb. Odpoved "protoze u nas ve firme na kazdou vec mame zvlast
> cluster" mluvi vskutku za vse.

Ja nepsal odpoved na vas mail. Ja pouze popisoval situaci u nas s ohledem
jeste na ten mail pred vami. Proste kazdy to resi po svem. Kdyz budu mit
firmu o 400 zamestnancich a 100PC v siti, tak placnu vsechno na jeden
server. Kdyz mam 2000 zamestnancu a 900 PC v siti a je tady zvyk oddelovat
ruzne sluzby, tak to proste oddelim. Ja jen reagoval na to, ze kazdy to resi
jinak. Nemam nic proti jinym resenim a neminim nikoho presvedcovat, ze moje
je lepsi. Ja ani nevim, jestli to za tu cenu stoji. Proste ten stav takovy
je a nedivim se, ze se ten clovek divil, ze na file serveru je ftp. Myslim,
ze ted uz je to jasne, co jsem chtel rict.

TNX