remote print

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Pondělí Září 23 16:20:55 CEST 2002

Ivo Panacek wrote:

> No, pokud nepouzivate DNS server, tak na obou masinach musi
> byt napsany stejne v /etc/hosts a to rikate, ze mate.
> Takze tim to taky neni ...

Presne tak. Zkontrolujte si /etc/hosts a /etc/hosts.lpd.
Dokonce staci tusim na serveru. Situace na klientu neni az tak
dulezita v tomto bode.
V /etc/hosts mate jak kratke, tak i dlouhe jmeno?
1.2.3.4   pocitac    pocitac.domena.cz
V /etc/hosts.lpd mate jmena kratka nebo dlouha?
Pokud si vzpominam, tak to chtelo plna jmena i s domenou
a neslo tam dat natvrdo IP adresu stroje.

> Nedalo by se na masine print.jgym.cz najit neco
> v logu, popripade pridat vice logu ( = spustit
> treba toho lpd rucne a logy namirit do zvlastniho
> souboru), treba pise, proc klienta odmita.

Pokud mi skleroza dovoluje si vzpomenout, tak tomu lpd demonu
slo zapnout rozsirene logovani. Tusim prepinac -l ?
Ale asi to jen zapnulo logovani uspesnych tisku. Neuspech
se loguje stejne vzdy.

	Majkl