kernel 2.4.18-10 + IPSEC +gcc296 -> internal error

housj0am na karlov.mff.cuni.cz housj0am na karlov.mff.cuni.cz
Pondělí Září 23 16:21:27 CEST 2002

>  i kdyz uz jsem kolikrat patchoval kernel IPSec-em, poprve jsem k tomu
> pouzil redhatovsky src balik. Splakal jsem nad vydelkem. Jaderne
> moduly nesly prelozit, gcc verze 2.96 padlo na internal error. Proc?
> Mel jsem za to, ze je to pro tento prekladac vychytane a funkcni ...

V gcc 2.96 udelal sveho casu RH hodne lidem skutecne "radost" a jeden z
duvodu byl ten, ze jadro s nim nebylo mozne prelozit (nevim, zda to uz je
opravene). Podle dokumentace ke kernelu (do verze 2.4.18, dal nevim) neni
gcc 3.0 a vyssi oficialne podporovano pro preklad kernelu, i kdyz muzu
potvrdit, ze se mi s nim nekolikrat kernel podarilo zkompilovat a dokonce
to i funguje :-))

Takze bud zkusite ten kernel s gcc 3.1 nebo nainstalujte 2.95.

-- Honza Houstek