Instalace GeForce na Debianu?

MeDon O.Medek na sh.cvut.cz
Pondělí Září 23 16:11:21 CEST 2002

Dobry den,
prave jsem to delal pro svou TNT. Mel byste si nainstalovat podporu GLX
a kenrel modul. Mate v podstate 2 moznosti: stahnout a nainstalovat
baliky pro debian, ktere jsou ve standartni distribuci. Tyto baliky
obsahuji pouze scripty na stazeni a kompilaci baliku od nvidie. Po
nainstalovani nasledujte instrukce v /usr/doc/nvidia_blablah.
Ja si z www.nvidia.com stahl tar.gz, rozpakoval a dal make. GLX bylo ok,
kernel module:
* v Makefile zamenit sh makdevices.sh za bash makedevices.sh
* rucne dopsat /etc/modutils/aliases

--
Medon
jabber:medon na jabber.sh.cvut.cz ICQ#29135328