LDAP - nalivani dat zvenku

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Září 23 23:22:53 CEST 2002

Dne Mon, Sep 23, 2002 at 10:08:30PM +0200, Jan Kasprzak napsal:

> 	mam takovy dotaz ohledne LDAPu: Mam nejakou databazi, ze ktere
> lze vygenerovat treba /etc/group. Ted bych chtel z te databaze generovat
> LDAPovsky podstrom, vyuzitelny pro sdileni tabulky skupin. Jednorazove
> nalit data do LDAPu je trivialni - staci pouzit treba MigrationTools
> nad vstupem ve formatu /etc/group. Ted je otazka, jak nejefektivneji
> promitat do LDAPoveho stromu zmeny. Existuje nejaky jednoduchy nastroj,
> kteremu bych dal LDIF-soubor "takhle to ma vypadat" a LDIF-soubor
> "takhle to vypada ted", a on by vygeneroval LDIF se zmenami, ktery bych
> [...]

No vzhledem k tomu, ze nektere atributy tam mohou byt vicekrat, nektere
mohou byt v nekolika jazycich a tak podobne to trivialni rozhodne neni.
Nejlepsi je delat zmeny v LDAP a pak to exportovat ven.

Jinak pro vsechny, dneska jsem zjistil, ze gq uz umi UTF-8, takze se v nem
da spravovat strom s cestinou a chodi to skvele. To mi moc chybelo a uz jsem
se bal, ze to nikdy nikdo nedodela. Takze ted uz mu chybi jen
autoinkrementace UID a konektor, ktery po zalozeni uctu zavola skript, ktery
udela potrebne akce, predevsim zalozeni home a kopii /etc/skel. To uz bych
mohl zvladnout, s tim UTF jsem nejak nevedel kudy do toho.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.