Paskova jednotka

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Září 24 01:55:10 CEST 2002

Jan Houstek wrote:
 > Dostala se mi do drapu paskova jednotka na zalohovani (ci jak se ta
 > potvora jmenuje), a podle vsecho jsem ji i rozbehal (je videt jako
 > /dev/st0). Problem je v tom, ze nejak nechapu princip, jakym se s ni
 > pracuje. Vim, ze to je neco na styl normali audio kazety s
 > pisnickami, musi se to pretacet apod. Taky jsem zjistil, ze nejak
 > manipulovat se s tim da pomoci prikazu mt, ale to je asi tak vsechno.
 > Nemate odkaz na nejake Zalohujeme-na-pasku-mini-HOWTO ?

Maly pruvodce zalohovanim:
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?ids=29&idc=208

Tady http://www.abclinuxu.cz/hardware/ViewRelation?relationId=8954 je
odkaz na jednoduchy script pro manipulaci s DATkou.

A take bych mel jeden dotaz.
Jak presvedcit paskovou jednotku DAT DDS-4 (konkretne Compaq SDT-10000),
aby zapisovala data na pasky DDS-2 ve formatu citelnem ve starsich
mechanikach DDS-2?

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.spok.cz