Opet mysql.sock

Michal Zelenka zzele na hydroprojekt.cz
Úterý Září 24 07:17:24 CEST 2002

Apache-PHP-mySQL chodi za predpokladu, ze v /etc/my.cnf je uvedena cesta
na /tmp/mysql.sock.
V tento okamzik prestava fungovat mySQL z konzole : mysqld stop i start
vyhodi  hlasku ocekavani mysql.sock v /var/lib/mysql/  jak je nastavena
ve scriptu mysqld. Pokud zde cestu na /tmp/mysql.sock zmenim, tak to pri
opetovnem spusteni scriptu nepomuze.

Jinak receno bud mi chodi mySQL z konzole nebo z PHP.
Nerozumim tomu proc v konzoli nezafunguje zmeneny script mysqld s
cestou na /tmp/mysql.sock.

Mam RedHat 7.1 a posledni Apache s PHP jsou zkompilovany a slinkovany
ze src staticky s volbou mysql.
Cetl jsem, ze se da tato neprijemna vec s nastavenim cesty mysql.sock
nastavit pri kompilaci Apache, ale nevim jak.

---
Dekuji
Michal Zelenka