Ikavarna a linux

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Září 24 07:55:51 CEST 2002

On Tue, Sep 24, 2002 at 02:22:52AM +0200, OldFrog wrote:

> A jak je to v pripade, kdy v programu neslinkovanem s GPL knihovnami
> (treba v PHP skriptu) pouziji GPL ikonky? Musi byt i muj program GPL?
> OldFrog.

Nemusí. V tomto případě lze přesně stanovit, co je mým dílem a co je GPL.
Pokud nějakou ikonu nebo skript upravím, musí zůstat GPL. Pokud si vytvořím
vlastní, můžu ji(ho), ale nemusím, prohlásit za GPL. V licenční smlouvě
s klientem lze stanovit, na které soubory se vztahuje jiná licence, než GPL.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz