2xHDD a GRUB

rikitin na centrum.cz rikitin na centrum.cz
Úterý Září 24 10:59:16 CEST 2002

Dobry den,

mam doma dva HDD na jednom(master hda) mam nainstalovany linux,
na druhem jsem chtel take nainstalovat take linux, vytvoril jsem
pomoci fdisku 3 partitions hdb1(/boot), hdb2(swap), hdb3(/ ),
vytvoril ext2 (mke2fs /dev/hdb1(/dev/hdb3)) a prekopiroval
zabalene image. Ted potrebuji druhy HDD vymontovat a vlozit do
pocitace, kde bude jako hda. Problem je v tom jak na tento HDD
korektne nainstalovat grub, jiz jsem zkousel grub-install i grub
s povely root(hd1,0), setup(hd1), ale bez vysledne. Za kazdou
pripominku k tomuto postupu a k vyreseni meho problemu predem
dekuji.

ZDARMA a RYCHLÉ zasílání SMS z www.posliSMS.cz