mplayer, RH-7.3, MGA550,Athlon1600+, DVD - pomale prehravani

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Úterý Září 24 11:54:27 CEST 2002

> vsechny jedou.
>
> nerikam, ze to je problem jen jadra, rikam ze to je problem
> jadra ve spojeni s
> alsa-0.5 a kompilovane gcc 3.1. Proste kdyz mi oopsne
> snd-via8233 modul a
> spolu s nim i dalsi veci z alsy, tak to asi problem bude, ne?
>
> Nemam za potrebi si vymyslet. Mimochodem, Vy jste ta jadra na
> 20 PC prekladal
> ze src.rpm nebo pouzil binarni balik?

Aj, omlouvam se. Prehled jsem to. Samozrejme jsem stahl binarni balik. Nejak
jsem to spatne precetl a utkvela mi v pameti pouze kombinace gcc-2.96 a to
jadro. :-) A kazdopadne jsem nechtel rict, ze si vymyslite. Spis jsem chtel
dat informaci, ze tim to nebude, ze to chce hledat jinde. Ale jak vidim, tak
jste si stejne poradil. :-)

TNX