Internet SkyContakt pres Linux?

Ales Horak hales na charon.fi.muni.cz
Úterý Září 24 13:26:13 CEST 2002

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek <janousek na fonet.cz> pise:

> Proc? Pokud vim, existuje USB i Ethernet verze (druha samozrejme
> drazsi),

a tu USB verzi rozjedu pod Linuxem? podle Contactelu:

    Požadavky na vybavení zákazníka pro koncové zařízení DW4000.
    Hardware: procesor Pentium II 333 MHz nebo vyšší, 1 volný USB port,
	1 volný sériový port, min. 64 MB RAM, 20MB volného prostoru na
	pevném disku.
    Software: OS Windows (98 SE, ME, 2000), Internet Explorer 5.0
	a vyšší nebo Netscape Navigator 4.76 a vyšší.

--
ales horak