MARS a Novell 4.1

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Září 24 14:28:01 CEST 2002

> Dobry den
>  mam nasledujici problem s emulatorem Novellu MARS.
> MARS jsem nainstaloval, nakonfiguroval a bezi, klienti se pripojuji.
> Pokud ale na stejne siti spustim originalni Novell 4.1, tak klient zacnou
> videt pouze originalni Novell a z MARSu si nic nepripoji,ani ho nevidi.

Poslete soukrome konfiguraky.

> Cislo site jsem dal na MARSu doporadku, tak ze original Novell uz nekrici,
> ze nasel jiny server s jinym cislem.

?? To snad musi byt vsechno na stejne siti, jinak se navzajem
neuvidi, ne ??

> Co s tim ?

Opravit :)

> Me napada, jestli se nemusi v Novellu 4.1 povolit, to ze je na siti i starsi
> novell (emulator MARS). Ale stejne nevim jak, moje znalosti konci u verze
> 3.12.

Ne. I kdyz na druhou stranu my pouzivame NW 4.11 v rezimu
emulace bindery, protoze jinak by se stanice nepripojovaly ..

Doplnim svuj poddotaz, ktery s timto trochu souvisi :

 - server NW 4.11
 - linuxove emulatory MARS {mars-nwe-0.99pl20-6}
 - bezdiskove stanice

Pri bootovani se bezdiskovka pokousi spojit se serverem a dostat
od nej image zavadeci diskety. Maji se spojovat s hlavnim
serverem a taky to {prevazne] delaji, ale obcas se stava, ze se
napoji na linux a bootovani zhavaruje.

Jak se to da zakazat ?

Vypis z /etc/nwserv.conf :

400		/etc/nwserv.stations
401		2
402		0

V souboru /etc/nwserv.stations neni nic (jen poznamky).
Podle dokumentace by parametr "401	2" mel udavat komu se
odpovida na broadcast - nikomu jen stanicim ze seznamu (tedy
nikomu) a parametr "402	0" udava kdo se muze pripojit (vsichni
bez ohledu na seznam).

Co je na tom spatne ?

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz