jak na X terminaly

Foukal, Ondrej ofoukal na tycoelectronics.com
Úterý Září 24 14:41:38 CEST 2002

> Nevim, moznosti VNC moc neznam, ale tak jak jsem ho kdysi zkousel tak
pouze
> umoznovalo ovladat vzdaleny X-server. To by znamenalo, ze by na kazdeho
> prihlaseneho uzivatele musel bezet na serveru Xserver, coz by asi nebylo
> prilis efektivni. Nebo ma VNC i jine moznosti?

To ano, musel. Melo by to ovsem sve vyhody:

 - Vsichni uzivatele by pouzivali stejny Xserver ( ten, instalovany na
serveru ). Xserver na terminalech by slouzil pouze pro prenos VNC grafiky.
 - Dalo by se zadarmo pripojit i z jinych platforem, kde VNC bezi ( Xserver
napr. pro Win je sice take, ale Freeware veci, ktere jsem kdysi videl
nestaly za moc )
 - Navic mam dojem, ze protokol VNC je mene narocny na sirku pasma site nez
X11 ( -> WAN spojeni )

Ondra