Tisk na sitove tiskarne

Tomas Rojik kvt na inplus.cz
Úterý Září 24 20:30:47 CEST 2002

Dobry den,

mam tiskarnu Kyocera FS1800+ se sitovym rozhranim IB21E.

Kdyz na tiskarne spustim protokol TCP/IP a pridelim ji adresu
192.168.1.254 tak na ni mohu pingnout jak z Win stanic, tak z Linuxu
(RH7.3).

Kdyz podle navodu k tiskarne zmenim v Linuxu soubor printcap takto:

kyocera:\
:lp=:rm=kyocera:rp=lp:\
:sd=/usr/spool/kyocera:\
:lf=/usr/spool/kyocera/kyocera_errs:

Vytvorim pozadovane adresare a soubory a pridelim tam prava a
vlastnika

tak kdyz zkusim

lpr -P kyocera souborcochcivytisknout

tak to do spoolu vysype nejake soubory a ve fronte se mi objevi
nevytistena uloha, kterou mohu pomoci lprm odstranit. Ovsem tiskarna
netiskne.

Kdyz na tiskarne spustim protokol NetBEUI tak ji z Win stanic vidim
jako \\ky155335\printer a mohu na ni normalne tisknout, pro Linux je
stale neviditelna.

Na tom Linuxu mi bezi Samba a chci ji pouzit jako spool pro tu
tiskarnu aby si klienti mapovali tiskarnu na Linuxu ktery bezi porad a
ne na tiskarne ktera je obcas vypnuta. V logon scriptu ji totiz
potrebuju kvuli dosove aplikaci pripojit jako LPT3 a kdyz je
nepristupna tak zmacknou storno a pak netisknou.

Diky, Tomas