samba - tiskova fronta

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 24 21:11:43 CEST 2002

Dne Tue, Sep 24, 2002 at 04:15:44PM +0200, Petr Zapadlo napsal:
> [...]

No ono by melo stacit dat tam parametr printing=lprng a nebo upravit
patricne lpq, lpr a lprm prikazy.

> Z win9x lze tiskovou frontu nejen videt, ale i mazat tisky, pokud se ale
> podivam na to z win2k dostanu pristup byl odepren.
>
> Netusi nekdo v cem je problem, pripadne jak resite mazani fronty v tomto
> pripade.

Asi se tam predava blbe jmeno uzivatele. Protoze u lprng je mozne jmeno
nastavit pres -U (tusim) tak by se to dalo udelat nejak jako ...-U %U

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Jamese Rustona zabil kulovy blesk. Byla to velka udalost.
Byl po dvaceti letech prvnim obcanem Stonevillu,
ktery zemrel prirozenou smrti.