LDAP - nalivani dat zvenku

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Září 24 22:01:09 CEST 2002

Dan Ohnesorg wrote:
: > 	Proc by to nemelo byt trivialni - prece v zasade je to to,
: > ze pres ldapsearch vydumpuju kompletni databazi, ze sveho SQL nebo ceho
: > si vygeneruju novy LDIF a udelam (v podstate) diff -u. Problem vice
: > atributu snad nevadi, ne?
:
: No resit se to samozrejme da. Casem zjistis, ze poradi ve kterem dotazy
: vraci atributy neni pevne. Server ma asi nejake optimalizace a vraci to jak
: ho napadne.

	Vsak to nevadi - atributy bych porovnaval jako hash, napriklad.
Nebo bych je tridil abecedne (vcetne hodnot).

: Jeste horsi je slapcat, ted jsem upgradoval z 2.0 na 2.1 a tak
: jsem slapcatnul data a najednou to neslo nahrat zpet. No a ukazalo se, ze ty
: zaznamy jsou drive nez materske objekty, coz je fatalni.

	Pouzivat slapcat mi prijde takove nesystemove.

: > 	Tohleto prece musel reseit kazdy, jehoz primarni zdroj dat neni
: > v LDAPu ale jinde, ne?
:
: Rekl bych, ze takovych moc neni. Vetsina implementaci pouziva ten LDAP (AD,
: NDS) jako primarni zdroj.

	Ale notak! Prece mi nechces rict, ze nejsou instituce, kde jsou
treba ucty nebo mailove aliasy navazany napriklad na personalistiku
(nebo studijni agendu).

	Znovu rikam - ja _vim_ jak tohle udelat, jen je mi divne, ze tohle
jeste nikdo neresil.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|