staticky zlinkovany program a dlopen

Martin `MJ' Mares mj na ucw.cz
Úterý Září 24 22:25:08 CEST 2002

Hello, world!\n

> Jako hlavni podezrely mne napadl malloc(), protoze si hraje se sbrk(). Ale
> ted jsem koukal na zdrojaky a vypada to, ze na tuto eventualitu autori
> mysleli a ze by to mel rozchodit. Kolize na stdin/out/err je samozrejme
> take mozna, byt by nemela byt z hlediska programu fatalni, pouze by
> dochazelo k "promixovani" dat na vstupu resp. vystupu, protoze kazda
> instance glibc by pouzivala vlastni buffery. Jinak mne, priznavam, ted
> nic nenapada.

Priznavam se bez muceni, ze diskusi nesleduji od zacatku, ale neni
lepsi zacit primo u pramene a rozmyslet se, zda ten program ma opravdu
byt cely staticky linkovany -- tedy jestli neni lepsi slinkovat jej
staticky se vsim moznym dalsim, jen s glibc dynamicky?

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
More memory available, but not for you!