LDAP - nalivani dat zvenku

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Září 25 08:37:18 CEST 2002

Dan Ohnesorg wrote:
: On Tue, 24 Sep 2002, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	Pouzivat slapcat mi prijde takove nesystemove.
:
: Ale asi tak 1000x rychlejsi nez nativni dotazy.
:
	Jiste. Ale pro ucely synchronizace s databazi nebo naliti
a vyliti 10000 zaznamu jednou za noc staci asi nativni pristup.

: > 	Ale notak! Prece mi nechces rict, ze nejsou instituce, kde jsou
: > treba ucty nebo mailove aliasy navazany napriklad na personalistiku
: > (nebo studijni agendu).
:
: Treba CVUT, LDAP je primarni, tam zaklada stujni ucty a tam odsud se
: generuji takove veci jako ucty pro novell, mailove aliasy a podobne.

	No vidis. Cili studijni ta data odnekud ze sve interni databaze
(aspon predpokladam ze neco takoveho maji a neudrzuji si data na papirkach)
cpe do LDAPu. A pak je potreba tam promitat veci jako zmenu prijmeni
vdane studentky, preruseni studia, ukonceni studia, atd. Cili veci ktere je
treba nejmene 1x denne synchronizovat. Tohle delate jak?

-Yenya

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|