Tisk na sitove tiskarne

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 25 10:26:44 CEST 2002

Dobry den,

On Tue, Sep 24, 2002 at 08:30:47PM +0200, Tomas Rojik wrote:
> Dobry den,
>
> mam tiskarnu Kyocera FS1800+ se sitovym rozhranim IB21E.
>
> Kdyz na tiskarne spustim protokol TCP/IP a pridelim ji adresu
> 192.168.1.254 tak na ni mohu pingnout jak z Win stanic, tak z Linuxu
> (RH7.3).
>
> Kdyz podle navodu k tiskarne zmenim v Linuxu soubor printcap takto:
>
> kyocera:\
> :lp=:rm=kyocera:rp=lp:\
> :sd=/usr/spool/kyocera:\
> :lf=/usr/spool/kyocera/kyocera_errs:

Pokud pouzivate LPRng, tak bych zkusil jeste toto:
  :lp=kyocera%9100:\
  :sd=....

Takto se sice chovaji predevsim HP-cka, ale co kdyz... Nebo je
jeste jedna moznost:
 :lp=lp na kyocera:\
 :sd=...

BTW: trosku me zarazi, ze mate spool v /usr... Ja ho mam ve
/var/spool/lpd/tiskarna...

> Kdyz na tiskarne spustim protokol NetBEUI tak ji z Win stanic vidim
> jako \\ky155335\printer a mohu na ni normalne tisknout, pro Linux je
> stale neviditelna.

Na tisk pres NetBEUI se pouziva smbprint... Lze ho zaradit jako
vystupni filtr do popisu fronty tiskarny, akorat je treba mu dat
spravne udaje...

> Diky, Tomas

Zdravi
Honza Marek