virus SLAPPER pro LINUX?

Středa Září 25 10:32:12 CEST 2002

Miroslav BENES píše:

> Důvěřuj ale prověřuj !
	Ano. Ale aspoň základní znalosti o distribuci mít musíte, a když ji
sledujete delší dobu, víte, jestli máte důvod věřit. Kromě toho stejně
sledujete bugtraq a podobné zdroje.

> To právě nemám kam - ten balíček jsem stáhnul, nainstaloval a
> smazal.
	To je takový problém?
rpm -q --changelog openssl|more

> Ale jestli mě pamět neklame, je u RH udržována předposlední
> major verze - tedy po vydání 8.0 přestanou být vydávány updaty
> pro 6.x, není-liž pravda ?
	Zatím to tak vždycky bylo. Pak budete muset překládat přes --rebuild
ze zdrojových balíků. Nebojte se, nebudete v tom sám - u jednoho serveru
si taky zatím netroufám přejít ze 6.2, i když je pořád větší problém s
údržbou. A osmička zatím pořád ještě nevyšla ;-).