Notebook s dotykovou obrazovkou

Petr Vanicek vanicekp na utia.cas.cz
Středa Září 25 11:18:57 CEST 2002

Dobry den,

Chtel jsem se zeptat na zkusenosti s provozem linuxu na malych
noteboocich.
Prednostne by mi slo o typy, ktere maji misto mysi dotykovou obrazovku.
Muze mi nekdo doporucit nejaky typ? Jak je to s podporou te dotykove
vrstvy v Xwindows.
--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  868 90 299              |                              |
|vanicekp na utia.cas.cz                                          |
|vanicekp na vinnetou.site.cas.cz                                 |