postfix fatal /usr/libexec/postfix/virtual: no such file or directory

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Středa Září 25 12:05:48 CEST 2002

Dobry den.

Prelozil jsem si Postfix s podporou MySQL. Bohuzel mi nefunguji
virtualni dorucovani. V logu jsem nasel nasledujici hlasky:
master[4083]: fatal: master_spawn: exec /usr/libexec/postfix/virtual:
No such file or directory

Hlaska se stale opakuje a skutecne na uvedene ceste soubor chybi.
Kdyz jsem nainstaloval postfix z rpm balicku, tak tam vyse zminovany
soubor take chybel. Ve zdrojovych kodech jsem jej v src take nenasel.

Mam stazenu verzi postfix-20010228-pl08, z balicku jsem instaloval
verzi pro Mandrake 8.2 (z distribuce).

Snazil jsem se k necemu dopatrat, ale nikde jsem nenalezl reseni.
Nevite, kde by mohl byt problem?

Predem dekuji za odpoved.

T.
Zkoumalek