postfix fatal /usr/libexec/postfix/virtual: no such file or directory

Středa Září 25 13:10:21 CEST 2002

On Wed, Sep 25, 2002 at 01:02:12PM +0200, Petr Hodan wrote:
> Zdravim,

> No a co kdyz ho vytvorite?
> # touch /usr/libexec/postfix/virtual
> #postmap /usr/libexec/postfix/virtual

Asi to fungovat nebude, pretoze to ma byt spustitelna binarka. U mna na
Debian-e sa nachadza v adresari /usr/lib/postfix/virtual.

$ dpkg -l postfix
ii  postfix        1.1.11.0-3     A high-performance mail transport agent