Mozilla 1.1 cz a sekretářka

Vita Kapicka vitakappa na seznam.cz
Středa Září 25 13:19:09 CEST 2002

Ahoy

Občas se tu řeší vhodnost či nevhodnost Linuxu pro sekretářky.
Já jsem zvolil cestu postupného sbližování.

Tu u nás ve fabrice měla jedna ze sekretářek dost často zavirovanej
počítač, hodně komunikuje s cizinou a ty jejich emajly jsou
dost virama nasáklý a občas to nezachytil ani zdejší antivir.

Taxem jí do windows natočil Mozillu 1.1 cz a M$IE a M$OE
používat nebude. A ještě jsem jí jako skin pro Mozillu
nastavil, aby vypadala jako MSIE - bez problémú přešla
na Mozillu a docela si pochvaluje.

Další kolo bude, že jim zruším M$ Office a budou mít
OpenOffice.org cz. Noa časem možná i MDK...

--
         with all Better & Better wishes
                    Víťa (T)

IMHO Mozilla 1.0.0+  -  the best at all
      Mandrake Linux  -  where do you wish to go tomorow?

If you like to see me and my features look at here
http://vitakappa.hyperlinx.cz/texts/index.html