Aplikace z KDevelop a GPL

Hynek Hanke hanke na volny.cz
Středa Září 25 13:56:04 CEST 2002

On Wed, Sep 25, 2002 at 12:29:10AM +0200, Martin Tomsik - e-ware.cz wrote:
> u KDevelop 2.1 (vyvojarske prostredi pro C, C++ a Qt) je v "License
> agreement" uvedeno, ze jde o GPL.
> Co ale me programky, ktere v KDevelop vytvorim? Musim je
> dal sirit pod GPL, ponevadz jsem je vytvoril v GPLackem programu?

Vystup GPL programu (cili to, co s nim vytvorite, zde se jedna
o zdrojaky, ktere sam napisete a o binarky, ktere KDevelop
vytvori) GNU GPL nijak neomezuje (ani nemuze). Tedy teoreticky
vas nic nenuti. Prakticky si musite dat pozor, abyste si k programu
nenalinkoval nejakou knihovnu krytou GPL. S knihovnami
pod Lesser GPL si nemusite delat starosti.

Zdravi
Hynek Hanke