SAP DB

Karel Salavec karels na pc163.gr.ph.ct.cz
Středa Září 25 15:03:27 CEST 2002

Dne st 25. září 2002 14:27 jste napsal(a):

> Single user? Ja ted stahnul rpm pro Redhat a nic o licencich tam neni. Jak
> je to dlouho, co jste zkousel tu vasi verzi?
>
> TNX

Ehm ... ja mel na mysli komplet MySAP :-)
Objednal jsem si to na jejich webu, nainstalil a musel zaregistrovat. A prave
to je ta licence , kterou jsem mel na mysli.
Nebo se nekde povaluji rpm MySAP vcetne licence? :-)))

Karel