Tisk na sitove tiskarne

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 25 15:07:03 CEST 2002

Dobry den,

On Wed, Sep 25, 2002 at 10:15:41AM +0200, Tomas Rojik wrote:
> On Tue, 24 Sep 2002 23:18:28 +0200, MeDon <O.Medek na sh.cvut.cz> wrote:
>
> Můj problém spočívá v tom, že když do printcap přidám záznam pro
> tiskárnu a do hosts přidám záznam že kyocera je ta a ta IP adresa, tak
> mi ta tiskárna stejně netiskne
> (lpr -P kyocera souborcochcivytisknout)
>
> Vzhledem k tomu, že mohu normálně pracovat s tiskovou frontou,
> předpokládám, že jsem tiskárnu zavedl do Linuxu správně. Má otázka
> tedy zní: "Proč netiskne?"

No, tvrdit, ze jste do Linuxu zavedl tiskarnu spravne, pokud Vam
funguje tiskova fronta, je dost zavadejici... Spravneji byste mel
rict: Funguje spravne software, ktery vytvari tiskovou frontu...
Ze ho nemate nakonfigurovany tak, aby tisk dorucil az na
tiskarnu, je vec jina...

> Když tu stejnou tiskárnu chci použít z windows, musím mít nainstalován
> i NetBEUI, jinak ji v síti nevidím a nemohu na ní tisknout. Pokud mám
> pouze TCP/IP tiskárna vesele odpovídá na pingy, ale nevidím ji mezi
> okolními počítači (ani ji nelze nalézt) a nemohu na ní tisknout.

Pote, co tiskarnu zkonfigurujete tak, aby chodila v Linuxu, je
mozne ji zprovoznit pro Windows-y pomoci Samby.

> t.

Zdravi
Honza Marek