Vypinani pocitace pomoci tlacitka na skrini korektne

Miroslav Latal mlatal na fides.cz
Středa Září 25 17:44:18 CEST 2002

On Wed, Sep 25, 2002 at 04:33:28PM +0200, Petr Ruzicka wrote:
> Dobry den
> Asi se budu ptat na neco co uz tu mozna bylo, ale ja to v konferenci
> nemohl najit.
> Nevi nekdo jak by se dal nakonfigurovat linux, aby po stisknuti tlacitka
> Power se korektne ukoncil pocitac (jako pri spusteni shutdown -h now).
> Pokud ho stisknu ted tak se pocitac asi po 2 vterinach vypne a korektne
> se neukonci zadny program. Mam samozrejme ATX zdroj.

Me to funguje pres acpi. Je potreba prelozit jadro s podporou acpi a
stahnout a nainstalovat si demona acpid. Zachytil jsem to tusim na ROOTu
v Softwarové sklizni tak mesíc az dva nazad.
A funguje to dobre (Duron 700, KT133A, TNT2 M64).

--
Mirek Látal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz