qmail

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Září 25 19:18:21 CEST 2002

Marcel Kopecky <kopecky na wln.sk> writes:

> praveze mne to na 5 masinach bezi a vsade je to nakonfigurovane takto takze trochu nechapem.
> uz som skusil spravit celi kompilaciu na novo.chyba ta ista.
> nie je mozne ze je chyba priamo v libkach? je tam Slackware 8.1 s poslednym updatom glibc-2.2.5-3.

treba jsou ty libc knihovny o kousicek vetsi a uz se to tam proste nevejde.

> este otazocka bude moc zle ked to spustim bez toho softlimitu?

Nooo...  jak se to vezme...  pak vam ten server muze teoreticky nekdo
zahltit.

Doporucil bych vam to slinkovat pomoci dietlibc...  s djbware to funguje
bezvadne a programy maji malinky memory usage..

napr:
USER       PID %CPU %MEM   VSZ  RSS TTY      STAT START   TIME COMMAND
root       261  0.0  0.0    20   16 ?        S    Jul19   0:00 supervise qmail

--
Ondrej Sury - CIO                   Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6