imwheel

Martin Kebert mkebert na seznam.cz
Středa Září 25 22:11:43 CEST 2002

Vam poradim napsat|upravit do /etc/X11/XF86Config-4 (pokud to sou XFree 4.x.x
a pokus to je PS/2 potkan) radky v sekci "InputDevice", Driver "mouse" :

Option "/dev/psaux"
Option "Protocol"  "ImPS/2"
Option "ZAxisMapping "4 5"

A zaroven bych se chtel ostatnich zeptat. Na co je imwheel ? Kdyz mi kolecko
fungovalo a funguje ? Nebo to je zalezitost pro XFree 3.x.x ? Ale tam snad
ZAxisMapping chodil taky nebo ne ?

--
S pozdravem
  Martin Kebert