Jak fsckovat ReiserFS / ?

OldFrog oldfrog na volny.cz
Středa Září 25 23:40:09 CEST 2002

>	Navic --rebuild-tree znamena opravdu rekonstrukce celeho FS,
>autori doporucuji backupovat, a tak podobne.

Coz je asi dobry napad, protoze kdyz jsem naposledy rebuildoval tree,
tak jsem prisel o data (ta podstatna byla nastesti zalohovana). Zahodno
ovsem podotkout, ze uz je to davno, takze dnes muze byt situace lepsi.

>	No nic, stejne ten disk asi vezmu k jinemu pocitaci a zmigruju
>na ext3, prece jen z e2fsck mam takovy stabilnejsi pocit nez kdyz mi
>nedavno reiserfsck spadl se segmentation fault.
>
>-Yenya

Taky myslim, ze se ext3 povedl. (No flame, please, jsem jen muzikant,
amater, laik a nicemu nerozumim... :-))

S pozdravem
OldFrog.