Xfce a alt-tab

MaT mat na razdva.cz
Středa Září 25 23:37:58 CEST 2002

> Ahoy,
>         viete mi niekto poradit, kde sa da nastavit, ci skor prepisat nejaky
> zdrojak a rekompilovat Xfce tak, aby stlacenim klaves alt-tab bolo mozne
> prepinat sa medzi oknami _len_ v jedenom virtualnom desktope? Mozno existuje
> nejaky sikovny patch...
>         Zatial to funguje ako v CDE, ale pre istotu vo vsetkych virt.
> desktopoch a podla toho co som zatial nasiel, je to feature a nie bug.;-)

> p.s. CDE style alt-tab sa da nastavit aj v KDE...;-)
> -t0m

Bud:

Alt-Shift-Tab (udajne funguje)

Nebo:

Je na to parametr do konfiguracniho souboru.

Key   Tab   A   M   Next [CurrentDesk] __builtin_focus_raise__

Nebo mozna i takhle:

Key   Tab   A   M   Switch [CurrentDesk]

Je to popisovane v manualu a nedavno se to popisovalo i v konferenci
(xfce na moongroup.com). Resp. porad se tam na to nekdo pta... Na archiv
konference se snad proklikate z www.xfce.org.

MaT

--
mailto:mat na iol.cz