Vypinani pocitace pomoci tlacitka na skrini korektne

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Čtvrtek Září 26 08:53:44 CEST 2002

> A funguje Vám kompletní poweroff? Mě to skončí u "Power down.", ale
počítač už
> to nevypne (s APM nebo ve Woknech ho to samozřejmě vypne).

Funguje spolehlive. Ono je dost dulezite, jak to jadro zkompilujete. U ACPI
je tam nekolik voleb a vim, ze sveho casu jsem udelal dost pokusu, nez jsem
nasel tu spravnou kombinaci vypnuto/zapnuto, nez jsem dospel k uspokojivemu
vysledku. Kdyz jsem ty volby pozapinal/povypinal nevhodne, chovalo se to
presne jak pisete.
Bohuzel, jak je mym blbym zvykem, nikam jsem si nenapsal, jak to ma byt.

S pozdravem Zdenek Bohm