Wine

kratochvil na dbsystem.com kratochvil na dbsystem.com
Čtvrtek Září 26 09:47:55 CEST 2002

On Thu, Sep 26, 2002 at 09:13:43AM +0200, Stinky wrote:
> zdravím,mohl by mi prosím někdo ukázat chybu v wine.config (přikládám).Hláška systému
> zní:could not find wine config (Drive x) entry for current directory /etc;
> starting in wondows directory. no a nakonec hodí že wine:could not finde
> `soubor.exe`,když dám wine.config do /etc tak je to to samé,jen mi místo directory
> /etc hodí /  .

Myslim ze Vam chce naznacit ze spoustite s wine aplikaci z mista ktere
nemate zapsano v konfiguraku jako windows disk.

Jinymi slovy config mate zrejme na spravnem miste, ale spoustite
aplikaci ktera neni na "wine disku"

--
 KLoK