switch za AP

Jirka Kubik linux na mukt.cz
Čtvrtek Září 26 10:05:37 CEST 2002

Ahoj,

kdysi davno v ranych dobach mych zacatku s Linuxem jsem neco podobnyho resil
s APckem od PLANETu. Je to prakticky to samy, akorat je na tom nalepena jina
znacka. V mem pripade slo o to, ze APcko propoustelo pres sebe pakety na
zaklade MAC adresy konkretni sitovky. Ktera sitovka na nej "sahla" prvni, ta
dostala prenosove pasmo prirazene a jine pres nej proste nesly. Myslim ze
podobny problem bude asi u i Vas. Puvodne jsme se snazili o to, aby tam
nemusel stat zadny pocitac/router ( neumel jsem ho nakonfigurovat :-)) ),
ale jak uz dneska vim, byla to hloupost. :-))  Myslim ze nejsnazsi bude
nasledujici zapojeni :

Pc 1
| AP/Net  |-->---|PC/NAT/FW   |--->---|Hub/Switch  |--------> Pc 2
Pc 3 atd .....