email client pre X aj pre konzolu (+encrypted partition)

Antala Mario Mario.Antala na swh.sk
Čtvrtek Září 26 10:46:35 CEST 2002

   zdravim,

potreboval by som nejakeho email klienta, ktory
ma konzolove rozhranie a aj nejake (co najpodobnejsie
logikou ovladania)klikacie X-ovske rozhranie.
pripadne nejakych dvoch klientov, ktorych
lokalne mailboxy su v tom istom formate, alebo aspon
podporuju nejaky aspon jeden spolocny format.
ale nejlepsi by bol jeden client s oboma rozhraniami
(kvuoli userom). je nieco take?
diik
goro

este jeden problem: mam malu partitions, ktora je encryptovana (AES128).
vsetko bolo v pohode, pokial som si  nekupil USB mys (com port teraz
pouzivam
na GPRS - je to cool :-).
teraz sa system chova velmi zvlastne. hoci partitions nie je namountovana,
muozem na nu
zapisovat !!! po namountovani to iste, po odmountovani opaet! nic sa
nezmenilo okrem tej
mysi. cele to bezi na RaiserFS (testoval som aj ext3, to iste).
z tohoto problemu som uz zufaly. nemal niekto podobny problem?
skusal som aj vyhodit mys aj vypnut start usb pri bootovani, ale uz to
zostalo take iste.
nechce sa mi preinstalovavat (toho som si uzil pod woknami dost)