chmod a pristup k portu pres ioperm()

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Září 26 11:41:03 CEST 2002

Ja, tohle by byla prvni vec, kterou bych zmenil. Taky jsem se zkousel
pridat do stejne skupiny jako je skupina /dev/lp0. Ale nikde nic. Divne
mi bylo, ze pak ten potr nebyl pristupny ani pod rootem...

Ostatne, na sitove bezpecnosti mi ani nesejde, te to pocitac bez
pripojeni na inet a nikdo jiny na nem nedela. Ale stejne jsem si nejak
zvykl nepouzivat rootovske konto, kdyz to neni nutne.