chmod a pristup k portu pres ioperm()

Vaclav Peroutka vaclavp na s3group.cz
Čtvrtek Září 26 12:17:36 CEST 2002

Pak by to bylo neco jineho. Ja mel dosud za to (ostatne, nikdy jsem
nemel potrebu to pouzit), ze chmod u+s znamena, ze program muze spustit
vlastnik souboru a soubor se bude chovat, jakoby ho spustil root.

Coz ovsem nevypada jedno a to stejne.

Aha, takze pokud mate pravdu, tak tohle doma hned zkusim chown a pak
chmod u+s. Jinymi slovy, v mem chapani by ty programy musel admin
klonovat a pokazde s jinym vlastnikem, coz je asi zbytecne komplikovane.
A vysvetluje to i pouziti u+s a pak ten program nespustil ani root -
protoze vlastnik jsem byl ja.

Diky za radu.