Vypinani pocitace pomoci tlacitka na skrini korektne

Ondrej Svejda osvejda na volny.cz
Čtvrtek Září 26 12:25:36 CEST 2002

Zdravím,

26.9.2002, 8:53:44, "Zdeněk Böhm" napsal(a):

> počítač už

> Funguje spolehlive. Ono je dost dulezite, jak to jadro zkompilujete. U ACPI
> je tam nekolik voleb a vim, ze sveho casu jsem udelal dost pokusu, nez jsem
> nasel tu spravnou kombinaci vypnuto/zapnuto, nez jsem dospel k uspokojivemu
> vysledku. Kdyz jsem ty volby pozapinal/povypinal nevhodne, chovalo se to
> presne jak pisete.
> Bohuzel, jak je mym blbym zvykem, nikam jsem si nenapsal, jak to ma byt.

> S pozdravem Zdenek Bohm

Díky, už jsem na to včera přišel náhodou, když jsem si hrál s modulama
okolo. Stačilo mi nahrát navíc modul ospm_system.

--
Ondřej Švejda <osvejda na volny.cz>

Registered Microsoft Hater #5359328010