Skenovani portu

Miroslav Maňásek manasek.edb na hitech.cz
Čtvrtek Září 26 13:15:45 CEST 2002

Nekolik odkazu na par uzitecnych utilitek :

PortSentry -> http://www.psionic.com/products/portsentry.html <- doporucuji pouzivat zaroven
s utilitkou LogSentry (logcheck) -> http://www.psionic.com/products/logsentry.html

Snort -> http://www.snort.org

ScanAlert -> http://caspian.dotconf.net/menu/Software/ScanAlert/

  Sam pouzivam Snort a jsem s nim spokojen. Nehlede na to, ze na Snorta existuje spousta ruznych utilitek a nadstaveb. Vice informaci na zminene ulr a google ;-).

S pozdravem
	Miroslav Manasek