KPilot + Clié na PalmOS v4.1

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Září 26 13:31:34 CEST 2002

Dobrý den,

zajímalo by mě, jestli někdo rozjel komunikaci (jakoukoli,
nejen s KPilot) Linuxu se Sony Clié přes USB kabel. Ačkoli
jsem přečetl spoustu návodů, dosud mi to nefunguje, ačkoli
se Clié (podle výpisu dmesg provedeném po stisku tlačítka
HotSyncu v Clié) hlásí na USB portu a KPilot hlásí, že je
připravenej.

Vytvořil jsem zařízení /dev/pilot jako zástupce zařízení
/dev/usb/ttyUSB0 (zkoušel jsem i ttyUSB1), podle návodů.

Systém:
SuSE Linux 8.0, kernel 2.4.18
pilot-link (novej - 0.11.4)
kpilot (novej)
Clié:
Sony CLié PEG-SJ30 (nový T615C)

Možná je chyba v jádře? Podpora pro USB a Clié prý byla
zařazena až v novějších (jakých?) jádrech.

Oak

Reklama:
Nenechte si ujit novy film Woodyho Allena "Hollywood Ending" - blaznivou
komedii o tom, jak se ve tme strefit do cerneho. V konech od 3.9.2002.
Sledujte http://www.hce.cz