Ceska programatorska klavesnice pro X11 - kde, jak?

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Září 26 13:00:48 CEST 2002

> Nu, zda se ze tato klavesnice zavisi na nejakem
> popisu programatorske klavesnice v souboru:
>
> /usr/X11/lib/X11/xkb/keymap/xfree86
>
> ktery X11 verze 4.2.0 jiz opustila, doslova
>
> // cz and sk keymaps by Kamil Toman (ktoman na email.cz)
> // are designed to replace old czechoslovakian and czsk keyboards
> // and their prog variants. Those are now obsolete and should not be
> used anymore.

Ano, diskuse na toto tema se zde vedla odhadem asi pred rokem. Me osobne
vznikle reseni prilis nevyhovuje, proto pouzivam stare US_CZ_PROG, ktere
jsem opravil a mirne upravil (wokenni klavesy, CapsLock=TAB a pod.).

> Usuzuji tak z chyboveho hlaseni pri startu X (mohu pozdeji zaslat).
>
> V problematice klavesnice versus X11 se nevyznam. Muzete
> navrhnout zpusob zprovozneni nebo doporucit vhodne howto
> ke studiu? Dekuji.

Pridal jsem vam na web cely zabaleny adresar xkb, ktery v soucasne dobe
pouzivam spolu s XFree 4.0.3 (RH71). Zazalohujte si /usr/X11R6/lib/X11/xkb
a zkuste toto. Je ale pravda, ze s jinou verzi jsem to nezkousel, ale
treba to pobezi. Vhodne howto doporucit nemohu, delal jsem to stylem
pokus-omyl.

Tip: neocenitelnym pomocnikem je strace -f -ff -o _X XFree86

La'd"a

Člověk je savec, protože má kostru a nasáva.