qmail + imap

Peter Hudec hudecof na hudecof.sk
Čtvrtek Září 26 14:16:55 CEST 2002

hi all,

ma, alebo pozna niekto IMAP server pre Maildir, ktory by pracoval na tom
istom sposobe ako qmail-popup & qmail-pop3d ??

teda by najpv vypital USERNAME, HESLO a setol by premenne a zavolal
utilitku na overenie hesla a taby SETla zvysne premenne ktode
qmail-pop3d potrebuje (HOME, ...)

ide mi hlavne o to overovanie hesla (aby sa tam dalo napchat hocico).
a nie ako courier-imap, ktory treba prekompilovat ...

uw-imap - ten sa mi zda, ze takto nefunguje ;-(

	za cenne rady, linky a skusenosti
		D.
			HUDECOF
--
Hlupi robia chyby z pracovitosti. Mudri, aby si oddychli.

mail: [hudecof na hudecof.sk]	www: [http://www.hudecof.sk]
cellular: [+421 905 703541]	icq: [99518783]
gpg: [http://www.hudecof.sk/hudecof.gpg]