Problem s prijimanim posty v Postfixu

Lukas Posadka lukas na ibp.cz
Čtvrtek Září 26 14:24:51 CEST 2002

Dobry den,

snazim se zprovoznit Postfix 1.1 na Linuxu 7.3.
Narazil jsem vsak na problem - Postfix odmita prijimat postu z jinych
pocitacu ( odesilani na jine pocitace i posta v ramci lokalniho stroje
funguje bez problemu ).
V logovacich souborech se neobjevi nic a na stroji, ze ktereho zkousim
zpravu poslat (bezi na nem sendmail) se objevi

stat=Deferred: Operation timed out with "stroj.s.postfixem"

Pri pruzkumu nmapem jsem objevil nasledujici:
Port       State       Service
22/tcp     open        ssh
25/tcp     filtered    smtp
515/tcp    open        printer

Nevim ale, co by mohlo port 25 blokovat (firewall je vypnuty)

pokud se nmap provede lokalne, port 25 se hlasi jako open

Diky za pomoc
Lukas Posadka