Problem s prijimanim posty v Postfixu

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Září 26 14:36:58 CEST 2002

Dobry den,

On Thu, Sep 26, 2002 at 02:24:51PM +0200, Lukas Posadka wrote:
> Dobry den,
>
> stat=Deferred: Operation timed out with "stroj.s.postfixem"
>
> Pri pruzkumu nmapem jsem objevil nasledujici:
> Port       State       Service
> 22/tcp     open        ssh
> 25/tcp     filtered    smtp
> 515/tcp    open        printer
>
> Nevim ale, co by mohlo port 25 blokovat (firewall je vypnuty)

A na trase mezi temi pocitaci zadny firewall neni? Co ti vypise
traceroute?

nmap by IMHO mel vypsat filtered v pripade, kdy se mu nevrati
zadna odpoved, tj. paket nekde na ceste nebo na cilove stanici je
zahozen bez varovani...

Ostatne hlaseni sendmailu svedci pro toto chovani taky...

Jak sis zjistil, ze na tom serveru s postfixem nebezi zadny
firewall? Nebo neni treba firewall na tom serveru se sendmailem?

> pokud se nmap provede lokalne, port 25 se hlasi jako open
>
> Diky za pomoc
> Lukas Posadka

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,