Samba - administrace prav v podadresarich

Petr Hřebíček petr.hrebicek na ceistat.com
Čtvrtek Září 26 16:38:21 CEST 2002

Dobry den.
Pouzivam Linux RH 7.3 + Sambu 2.2.3a-6 .
Muj problem:
Prechazime ve firme z WinNT na Sambu.
Sambu jiz nejaky cas pouzivam, takze zprovozneni bylo celkem
bezbolestne. Potreboval bych, aby se uzivatelum namapoval sitovy disk
(napr.F:\), obsahujici cca 8 adresaru (napr. 01 - 08). Tohle jeste
zvladnu :))). Ale taky bych potreboval, aby ke kazdemu z techto adresaru
byla jinak definovana prava pro uzivatele, tj, aby napr. uzivatel
"franta" mohl do adresare F:\01 zapisovat i cist a z adresare F:\08 jen
cist a zaroven uzivatel "pepa" mohl z adresare F:\01 cist a do adresare
F:\08  zapisovat i cist  atd.

Pokousel jsem se to vyresit pomoci souborovych prav na urovni Linuxu,
ale to asi nebude ono. Jsem schopen do nekterych adresaru zakazat
pristup nekterym uzivatelum, ale jak vyresit, aby nekteri mohly  do
adresare (a vsech jeho podadresaru) cist i zapisovat a jini jen cist, to
nevim.

Nerad bych to resil mapovanim tech adresaru jako samostatne disky...

Poradi mi nekdo?

Predem dik za "nakopnuti".

Petr

---