rychlejsi/presnejsi casovac v kernelu u redhat 8?

Tomas Konir moje na molly.vabo.cz
Čtvrtek Září 26 17:41:25 CEST 2002

On 26 Sep 2002, Petr Stehlik wrote:

> Funguje nekdo s timto upravenym kernelem? Zajimalo by me, proc zvolili
> 512 a ne 500 - jak to tedka nejak rozumne podeli? A chapu to dobre, ze
> se ted thready prepinaji casteji nez drive? Jak se vlastne casto u
> normalniho linuxu prepinaji thready/procesy - 100x za sekundu? Nebo mene
> casto? Ja bych kazdopadne potreboval alespon 200x za sekundu, takze
> kdyby to u tohodle kernelu bylo 256 nebo 512, asi bych byl spokojen. Jen
> aby pak nezacalo padat neco jineho - prece jen je to asi pekne kruta
> zmena uvnitr kernelu.

Neni to prilis kruta zmena uvnitr kernelu. Je to jen jedna konstanta.
Myslim, ze AC patche dokonce maji tuhle hodnotu nastavitelnou v configu.
Pokud zvolite neco rozumneho (cca tak od 50 do 2000) tak se imho vubec nic
nedeje, jen procesy se prepinaji jinak casto a vsechno by se melo dat
stihnout.

	MOJE

--
Tomas Konir