OpenOffice.zip

Vladimír Černík cernik.1 na tiscali.cz
Čtvrtek Září 26 22:42:02 CEST 2002

Obracím se na Vás s prosbou o radu, neboť jsem
narazil na problém. Na svém počítači mám na části disku nainstalován OS
Linux - Red Hat verze 7,1. Z CD, které bylo součástí časopisu computer
17/02 jsem chtěl stáhnout kancelářský balík OpenOfice, který je na tomto
CD zkomprimován jako OpenOffice.zip. Nepodařilo se mi jej v Red Hat
rozbalit. Prosím tedy o radu, jak mám postupovat.  Na druhé
části disku mám OD Windows ME, Windows commander. (Rozbalil jsem
OpenOffice v druhé části disku pomocí Windows commanderu a zjistil jsem,
že je to zřejmě anglická verze. Nebo jsem přehlédl možnost zaškrtnout
českou verzi). Za odpověď předem děkuji.    Černík